Marijke en Marlous rond de wereld!

Off we go!

18-7 Nou, daar gaan we dan :-) heb van Marlous instructies gekregen dat ik niet al te lange verhalen mag typen... Uhhhh, tja, dat wordt een leuke uitdaging! Ik beloof niks!  Vanmorgen gewekt door Jared en Faye. Heel fijn, twee koters en een vriendin die je de kieteldood geven. Ach ja, je moet toch een keer wakker worden... Gelukkig stonden de warme broodjes en een lekkere bak koffie klaar toen ik beneden kwam. Om 2 uur stonden Janet en Jorieke klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Ook Ron kwam zich er nog even van verzekeren dat we echt vertrokken ;-). Eenmaal op het vliegveld in Düsseldorf eerst wat gegeten en gedronken en op Luuk en Erica gewacht. Luuk liet trots zijn nieuwe camera zien en wij hebben de camera uitgeprobeerd terwijl hij een peuk ging roken. Vijf  foto's en slokken van Luuks  bier later de camera weer netjes in het hoesje gestopt en toen naar de gate gewandeld. Nu zitten we in het vliegtuig te wachten tot we ook daadwerkelijk gaan vliegen. Met een beetje pech hebben we 40 of 45 minuten vertraging... Ach, dan hebben we maar wat minder tijd om te skip-boën in Londen. Uiteindelijk viel de vertraging mee volgens onze piloot... Hij zei dat we maar 20 minuten vertraging hadden opgelopen, maar daar waren onze horloges het niet mee eens :-) In Londen met een trein naar gate B en daar eerst relaxed wat gegeten en gedronken. Iets te relaxed, want ineens hoorde ik een last-call mededeling voorbij komen... Whoops! We waren gelukkig niet de laatsten. Eenmaal in het vliegtuig kregen we te horen dat er een ongelukje was gebeurd met de cateringkar (die was tegen t vliegtuig gereden....) en dat we hierdoor een 40 minuten vertraging zouden hebben. Gelukkig hadden we live entertainment van een Belgisch vrouwtje dat t gepresteerd had om in de eerste paar minuten haar iPhone te laten vallen en die was volgens haar vervolgens door iemand anders gejat... Lullig... Normaal gesproken klinkt dat Belgische accent vriendelijk en gezellig, maar dat was nu wel even anders. De vlucht was behoorlijk turbulent, maar uiteindelijk zijn we om vijf over negen 's morgens veilig geland.