Marijke en Marlous rond de wereld!

Cairns

Zoals ik zei heerlijk in slaap gevallen op het rustgevende geluid van de krekels.... Maar ja, er wonen hier nog een paar andere dieren... Om een uur of 5 wakker geschrokken van een koortje bushturkeys, gevolgd door de bende lachende kookaburras, papagaaien en weet ik wat er verder allemaal rondliep of vloog. Ik kon er eigenlijk alleen maar heel hard om mee lachen toen ik van de schrik bekomen was. Wat een beestenbende! Vervolgens toch nog even weggedommeld want ik werd pas wat later weer wakker van de wekker. Gedoucht, aangekleed en heerlijk ontbeten. Daarna toch maar eens dat reisblogje gaan updaten en online zetten. Rond een uur of half 2 de stad ingegaan. Winkeltjes bekeken, daarna sushi gegeten en nog een koffie gedronken. Heerlijk relaxed dus. Bij de subway een broodje en ergens anders een salade voor avondeten gehaald en toen langzaamaan terug naar de B&B. Een pitstop bij een bottleshop >soms een biertje is ook best lekker :-) Tja als je ze haalt moet je ze proeven ook, dus eenmaal bij de B&B nog een biertje gedronken op ons balkon om vervolgens op tijd naar bed te gaan aangezien we om 7 uur klaar moeten staan voor de pick up.... GAAP!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!