Marijke en Marlous rond de wereld!

Even bijkomen......

Alsof de knie niet voldoende was werd Marlous ook nog eens wakker met migraine. Heb haar dus op bed laten liggen en ben in m'n uppie gaan ontbijten. Nou ja, alleen was ik niet. Gezellig zitten keuvelen met een ouder echtpaar uit Melbourne en een vrouwtje uit Duitsland. Na het ontbijt gaf Uwe me de Census formulieren om in te vullen. Idioot gedoe! Census kun je een beetje vergelijken met het CBS in Nederland. De reden om iedereen de formulieren in te laten vullen is zodat ze kunnen bepalen of er in een regio bijvoorbeeld meer scholen of juist bejaardenwoningen bijgebouwd moeten gaan worden. Lekker nuttig om dat door een stel toeristen in te laten vullen... Ook wel weer grappig, vooral de reactie van de Ozzies zelf> iedereen heeft een bloedhekel aan die formulieren! Na het onbijt begonnen met de was te doen. Was gelukkig helemaal niet nodig of zo...Echt alles zat (en zit nog steeds) onder het rode stof van de outback! Rond een uur of 1 (drie wasladingen en een paar dagen in ons reisverslag verder) werd Marlous wakker. De migraine was flink wat minder en in de knie zat ook al meer beweging. Na haar ontbijt (en mijn lunch) lekker kneuterig samen de was afgehaald en opgevouwen en het reisverslag verder bijgewerkt. Verder de tijd gedood met vogels observeren en fotograferen. Vanwege de knie hier gegeten en vervolgens rond half 10 naar bed gegaan. We lijken wel een stel bejaarden hier hahaha! Morgen naar Cairns, hoop dat we daar weer wat jonger worden :-)

janet

alle verhalen gelezen en er is ruimte voor 200 extra foto's (kunnen we weer genieten). hoor wel als jullie daar niet genoeg aan hebben.heel veel plezier nog. xxxxxxxxxjes en knuffels van opa en oma en natuurlijk van ons

Marijke & Marlous

Cool! Dank je wel!
Xxxxxxxxxxxxxxx

Mirelle

Wat een geweldig leuke reisverhalen van jullie trip! Ik lees dat jullie volop genieten en wel heel veel dingen zien, erg gaaf allemaal! Heel veel plezier nog!
Groetjes Mirelle