Marijke en Marlous rond de wereld!

Ik leef ook nog!

Hehe, ik (Marlous) mag ook weer een stukje schrijven!  :-) Jullie zullen wel denken: "Wat een boel verhalen, zitten die 2 alleen maar te typen op de Ipad?" Nou.... T valt mee hoor. Marijke houdt sowieso altijd reisdagboekje bij (nou ja, in ieder geval altijd de eerste paar dagen haha), dus dat hoeven we alleen maar over te typen.  Maar goed, nu mag ik dus! Vandaag lekker uitgeslapen en daarna wat boterhammen gegeten. 't schoot allemaal niet zo op vanochtend, dus we zijn pas rond de middag de deur uit gegaan. Het zonnetje scheen dus hebben we eerst een lekker kopje koffie gedronken in Hyde park, waarna we zijn doorgelopen richting de Sydney tower. Eerst even gezocht naar de ingang van de toren en toen met de lift omhoog naar het uitkijkpunt op 250 meter hoogte. Het was onbewolkt dus we hebben de stad mooi kunnen zien. Wat enorm is Sydney zeg! Daar gaan we de komende dagen volgens mij nog geen 5% van zien.... Toen we het boven wel gezien hadden zijn we een paar verdiepingen lager gegaan om wat te eten. Er was een complete verdieping met zo'n 30 restaurantjes waar we uit moesten kiezen. Na drie rondjes twijfelen toch maar voor een lekkere curry gekozen en hierna weer richting het Opera house gelopen. Onderweg zagen we nog een tekenaar die een krijttekening van zo'n 3 bij 4 meter aan het maken was. Erg mooi! Bij een standje onderweg nog een tour richting de Blue mountains (morgen om 7.15 worden we opgehaald.... Dan is t bij jullie nog vandaag!) en een Whale watching tour geboekt. De komende 2 dagen zitten we dus gebakken!  Bij de Harbour bridge en 't Opera house naar de zonsondergang gekeken, een kopje koffie gedronken, wat gewinkeld en op 't terras gezeten (koud!). Nu terug in het hotel en zo op tijd naar bed! Tot morgen (of later:-)) Groetjes!