Marijke en Marlous rond de wereld!

Daar gaan we dan!

9.15 uur: Hmmm...... Als dit een voorteken is voor de rest van de vakantie...... Mijn moeder zei nog:"Zal ik jullie om 8.15 uur ophalen? Waarop ik riep: "Nee joh, we hoeven pas om 9.06 uur met de trein in Hengelo, dus half 9 is vroeg zat!" Maar ja, een vrachtwagen die niet harder ging dan 70, alle stoplichten tegen en dan als kersje op de taart ook nog een afgesloten weg naar Hengelo.  Trein gemist dus!  Gelukkig zijn er nog meer treinen die naar Schiphol rijden, dus we zijn nu onderweg! 11 uur: Ok...... Nu heeft de tweede trein ook nog vertraging.... What's next? Aswolken? Paspoorten kwijt? Of gaatt vanaf nu alleen maar meevallen? Onze goede daad voor vandaag hebben we wel gedaan. We hebben een vouwfiets van een gebroken wiel en een paar extra vouwen gered. Dat mpet de goden toch gunstig stemmen! 13 uur: Gelukkig, schiphol gehaald! Blij dat we thuis al hadden ingechecked, want er stond me er toch een rij! Na het afgeven van de bagage nog even wat gegeten en door zo'n  bodyscanner geweest. Na nog een menselijke controle te hebben gehad (net of ik iets in mijn bh kan verstoppen.... Als ze dat nou bij Marlous hadden gecontroleerd had ik het beter gesnapt!) kregen we een knikje...... We mogen mee!!! Tot over heel wat uurtjes! Marijke & Marlous

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!