Marijke en Marlous rond de wereld!

Out of stock

3-8 Na het ontbijt om 9 uur in de auto gestapt richting Hazyview. We hadden de panoramaroute genomen door de bergen, een erg mooie rit! Rond een uur of twaalf hadden we zin in koffie en besloten bij een restaurantje te stoppen. We bestelden eerst cappuccino, maar dit hadden ze niet, dan maar gewone koffie. We kregen vier kopjes en twee kannetjes met water en zakjes nescafé :-). Luuk probeerde vervolgens een hotdog te bestellen, maar kreeg als antwoord dat die er niet waren, vervolgens bestelde hij, Marlous en ik een pannenkoek met kaneel en suiker. Erica wilde er eentje met banaan en caramel, maar dat bleek er ook niet te zijn. Zij besloot er dus ook maar eentje met kaneel en suiker te bestellen. Een paar minuten later kwam de serveerster naar buiten met de boodschap dat er helemaal niets meer was en dat we dus geen eten konden bestellen. Wij schoten natuurlijk heel hard in de lach. Nadat we de koffie op hadden zijn we gauw verder gereden. In Nelspruit besloten we even naar de supermarkt te gaan en nog een lekkere bak koffie te drinken. Ook nu ging het bijna mis met de bestelling... maar de koffie was heerlijk :-). Na wat boodschappen te hebben gedaan zijn we doorgereden naar Hazyview. Ildle &  Wild is een prachtige B&B! Het ontvangstcomité bestond uit drie honden en een kat die ons zo ongeveer dood knuffelden. De huisjes zijn ontzettend mooi, Luuk en Erica hebben zelfs de honeymoon suite en dus hebben ze een jacuzzi op de kamer :-). Beetje balen dat we hier maar een nacht zitten, maar ja...we hebben stiekem ook wel veel zin om naar het Krugerpark te gaan :-).